sâmbătă, 17 aprilie 2010

Traume cu autobuzul

Intotdeauna cand merg cu autobuzul(nu merg des, cam o data pe saptamana), trec prin experiente traumatizante. Cea mai fresh este chiar cea de ieri.
Ca un cetatean cinstit ce sunt, mi`am cumparat bilet si la dus si la intors (calatoream in zona Ura), bilete pe care le`am si compostat. Toate bune si frumoase la dus, dar la intoarcere urca un controlor in autobuz si imi cere biletul. Eu, sigura pe mine, caut in buzunare biletul (nu`l gasesc) si ii dau controlorului biletul de la dus. Il vedeam cu incetinitorul pe controlor cum rupe biletul, dupa care isi arunca ochii pe ora. In cele din urma reusesc sa gasesc the golden ticket si se rezolva.
Cand cobor din autobuz, mi`am zis sa imi verific posesiunile. Deschid geanta, cand ce sa vezi? My wallet was gone. De cele mai multe ori umblu cu 10 lei in buzunar, ca sa am de un suc/taxi, dar ieri s`a intamplat sa am ceva bani la mine (nu ai mei) asa ca i`am pus in portofel. Pana am rascolit in toata geanta cred ca nu am respirat. Sau daca am respirat, sigur creierul nu`mi mai era oxigenat pentru ca nu ma simteam in apele mele. In cele din urma am gasit si portofelul. Morala: mai usor cu panica si tine minte unde iti pui biletele de RATB.
Intrebare: Unde pot gasi o multime de oameni dispusi sa stea la discutii si eventual sa dea o semnatura pentru o cauza nobila?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu