vineri, 23 aprilie 2010

An Education

Saptamana asta, joi, ca sa profit la maxim de ziua libera cu ocazia grevei (iuhuuuu!) m`am hotarat sa ma uit cu sora mea la un film. Am ales filmul An Education.
Povestea vine cam asa:in anii `60, parintii unei adolescente de 16 ani insista ca aceasta sa invete cat mai mult pentru a putea intra la Oxford. La un moment dat, ea cunoaste un barbat (care pare sa aiba in jur de 30 de ani), si incepe sa aiba o relatie cu ei. Barbatul ii face pe parinti sa creada ca a fost si el student la Oxford, ca are cunostiinte printre autori celebri, totul doar pentru a putea petrece si weekend`urile cu fatuca in cauza. Se ajunge si la casatorie, iar parintii nu ar putea fi mai fericiti. Chiar ii sugereaza fetei sa renunte la scoala (ceea ce o sa se intample), pentru ca daca tot se casatoreste cu un barbat avut si cu educatie nu ii mai trebuie o diploma.
Finalul este sec: adolescenta descopera ca barbatul era casatorit, si dupa cateva saptamani, ca prin minune, este acceptata la Oxford.
Nu m`a plictisit filmul, dar trebuie sa spun ca ideea este pur si simplu imbecila. Sau poate asta este si ideea filmului, sa arate superficialitatea si naivitatea parintilor si a adolescentelor cand vine vorba de barbati maestri ai disimularii.
Doua lucruri am sa va zic: dupa filmul acesta, nicio fata nu ar putea cadea in capcana. And secondly, An Education is not a movie worth seeing. Eu consider cele 95 de minute pe care le`am petrecut vazandu`l pierdute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu