joi, 8 aprilie 2010

De ce atata pesimism?

Daca e ceva de urasc cu adevarat in viata aceia sunt pesimisti. Si nu numai pentru ca sunt acolo, looking miserable in a corner, dar ma molipsesc si pe mine cu starea asta amara.
E ceva ce nu iti place la viata/persoana ta? Nu te mai gandi la asta, concentreaza`te la altceva (preferabil la ceva ce te face fericit) si la un moment dat nici n`o sa mai bagi de seama treburile astea.
Da, da, stiu ca suna a The Secret bullshit, dar fericirea nu o gasesti fiind nefericit(nu`mi vine sa cred c`am spus asta).
Sunt cat se poate de optimista, si credeti`ma, nimic nu`mi taie elanul mai tare ca cineva care are o zi proasta si insista sa fie nefericit.
Cat as vrea sa fim cu totii optimisti, am avea cu siguranta o viata mult mai frumoasa.
Acum ca m`am racorit, ma voi intoarce la lucrurile banale pe care le fac in vacanta.

3 comentarii:

  1. nu e bine sa fii optimist tot timpul pentru ca la un moment dat te vei lovi de realitate si nu iti va fi bine deloc. eu am patit-o de multe ori.
    nu spun ca trebuie sa fim pesimisti, dar nici exagerat de optimisti.
    cel mai bine e sa fim undeva la mijloc, dar cu un pic mai mult optimism.

    RăspundețiȘtergere
  2. hey.
    pesimistii nu stau in colt si plang(bine aia mai nevrotici poate) ci in general privesc lucrurile cu un dram de scepticism. dar trebuie sa fiu de acord,pesimistii sunt niste oameni tristi tare :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @ionut nu incurajez nici eu optimismul exagerat
    @ vlad nu am zis nimic de plans in schimb am dat de suficienti oameni care erau mai mult decat sceptici. other than that, ma bucur ca ma aprobi:)

    RăspundețiȘtergere