luni, 19 aprilie 2010

Lumea a luat`o razna

Este o certitudine. Zi de zi vezi lucruri care te socheaza, dar parca in ultima vreme am vazut prea multe. De la parinti carora nu le pasa de copii pana la oameni care ies din casa imbracati de parca ar merge la plaja.
Trebuie sa recunosc, ca cel mai mult ma surprinde atitudinea indiferenta a oamenilor vis`a`vis de diferite campanii (eg. strangeri de semnaturi). Incep eu: reactoare nucleare, nu sunt bune, dau exemple etc. Si ma trezesc cu un raspuns de genul "nu ma intereseaza" sau "vom vedea in viitor daca sunt bune sau nu". Cand vom vedea? Cand vom avea 6 degete la o mana? Alta chestie, care si pe mine ma amuza, este faptul ca oricand abordezi pe cineva, este de la sine inteles ca vrei bani. Asa ca atunci cand imi incep discursul si mi se zice "sa stii ca nu`ti dau bani" sau "nu am bani", nu pot decat sa zambesc (as rade, dar ma abtin).
Am asistat azi la o scena trista. In parc, niste copii se jucau iar mamele lor stateau la taifas pe banca. Acum urmeaza apogeul. Se loveste un copil, incepe sa planga, mama lui ii zice sa taca si gata. Am mai auzit de psihologia asta, ca sa te asiguri ca al tau copil nu devine un rasfatat, dar arata`i ca macar iti pasa. Astia sunt adultii de maine, care la randul lor nu vor putea sa`si manifeste afectiunea.
Ca sa inchei. Va rog fetelor, de acum inainte, fiti mai subtile si lasati`va colantii acasa (chiar si o fusta scurta might do the trick).

Un comentariu:

  1. si eu sunt de acord cu fusta:)). colantii au scos din uz acest articol vestimentar inventat cu un rost anume si el de altfel

    RăspundețiȘtergere