luni, 5 aprilie 2010

toate si nimic

Dupa cateva zile de absenta, cu noi provizii de ciocolata m`am hotarat sa mai dau p`aici.
Slujba de Inviere a fost ca toate celelalte, dar un lucru nou pe care l`am aflat anu acesta este ca de Paste (adica chiar duminica) bisericile sunt inchise. Catedrala avea portile inchise, dar o batranica ajunsa somehow dincolo de porti ne`a zis (mie si surorii mele mai mici) ca putem intra in curte daca trecem printr`o gaura in gardul de metal. Am facut asta, dar cand am ajuns la usile bisericii, si ele erau inchise. Asa ca am plecat, zicandu`le si celorlalti oameni care vroiau sa mearga la biserica de usile inchise. Totusi, batranica s`a dovedit a fi mai convingatoare ca noi, pt ca lumea tot trecea dincolo de gard prin intrarea improvizata. Sf Nicolae, era la fel, inchisa. Doar la Sf Ion am reusit sa intram in biserica, fara sa trecem prin gauri in gard.
Trecand la oile altcuiva, VH1 au desemnat gorillaz-stylo best newcommer al anului 2010, piesa care mi se pare geniala.

Un comentariu:

  1. cred ca biserica era inchisa pt ca se facuse noaptea de dinainte slujba aia de la 12 pan' aproape de dimineata, iar ziua se face slujba mai tarziu... dupa ce se odihnesc oamenii si preotii bineinteles ;)

    RăspundețiȘtergere