marți, 22 martie 2011

O zi buna

Care este motivul pentru care ma simt atat de bine azi? Poate e din cauza vremii, din cauza ca stiu ca in weekend scap din Bacaul asta infect, sau poate pur si simplu am revenit la normal, mi-am regasit ideile de mult abandonate. Se anunta a fi o zi ingrozitoare la scoala dar a fost foarte chill, aveam o pofta nebuna sa mananc de la kfc and I did, am pregatire la romana intr-o ora si mizez pe improvizatie si restul serii il am pentru mine, si pot pierde timpul intr-un mare stil. Oricum ar fi, azi simt ca totul merge super.
O idee mi-a intrat in cap acum cateva saptamani, cand am vazut un domn conducand o masina super scumpa, imbracat la costum si care parea totusi atat de trist. Stiu desigur ca banii nu aduc fericirea, dar realitatea m-a lovit din plin in acea zi, cand mi-am dat seama ca orice as face, voi fi mereu nemultumita de ceva, la fel ca toti ceilalti. Si ieri mi-am propus sa las balta maruntisurile care imi trezesc sentimente neplacute, sa ma bucur de soare, viata, prieteni, tinerete si himerele adolescentine (qui m`en restent) pentru ca zilele acestea nu se vor mai intoarce niciodata.

Un comentariu: