joi, 24 martie 2011

Despre Facebook.

Traim pentru asta. Avem o alta identitate pe facebook si nu ne simtim intimitatea amenintata de acesta. Am observat anumite chestii care mi se par bolnave, chiar daca suntem in secolul al XXI-lea si se presupune ca tehnologia isi poate face loc in toate ungherele vietii private.

Fenomenul numarul 1.

Ai adaugat pe cineva in lista de prieteni de pe facebook si cu prima ocazie cu care o/il intalnesti pe strada te uiti lung, iti amintesti numele, varsta, gusturile in materie de muzica si mai ales the relationship status. Atunci iti dai coate cu prietenii si le impartasesti toate detaliile despre persoana respectiva.

Fenomenul numarul 2.

Abordezi pe cineva astfel: "Popescu Dana?"(numele sunt pur fictive), la care ti se raspunde "Da, de unde stii cum ma cheama?" "De pe facebook". In situatia asta arati ca un internet-freak, care acorda mai multa atentie vietii virtuale a altcuiva in loc sa faca ceva pentru a-si face un grup de prieteni. La naiba, Aristotel zicea ca suntem fiinte sociale si nu obsedati de internet, faceti ceva in sensul asta!

Fenomenul numarul 3.

Stii cand este ziua de nastere a cuiva gratie facebookului. Mi se pare totusi dragut sa-i urez omului la multi ani face to face, in loc sa faci ce face toata lumea, adica sa arunci un "la multi ani" sec.

Da, am si eu cont pe facebook si da, uneori ma comport ca o obsedata si ultimul lucru pe care il fac inainte de a ma culca este sa verific notificarile, dar cu toate acestea, nu am ajuns ca cei care traiesc pentru facebook. Life is to be lived, not commented on.

Un comentariu:

  1. ca bine mai zici :))
    dar ai uitat o pe aia in care....iti folosesti profilul de fb ca sa faci anunturi in leg cu serviciile ("prestatiile") pe care le oferi =)))))
    stii tu despre ce vb...

    RăspundețiȘtergere