marți, 29 martie 2011

In cautarea clatitelor ideale.

Pentru ca le ador, pentru ca nu stiu sa gatesc si pentru ca sunt overly-critical, va voi povesti ce astept eu de la clatite. Cele doua conditii necesare sunt sa fie pufoase (nu vorbesc de american pancakes) si sa aiba multa ciocolata/finetii/crema de cacao. Pana in momentul de fata am mancat o singura data clatite de acest fel, dar nu voi spune unde pentru ca am adoptat o atitudine de boicot vis-a-vis de acel pub.
Ultima experienta in care figura centrala erau clatitele s-a desfasurat cam asa:

- Si o portie de clatite, va rog. Sa fie pufoase si cu multa ciocolata.
- Ciocolata au exact cat le trebuie. (cata infatuare)Pufoase?
- Da. Nu clatite d`alea americane, dar sa fie pufoase.
- Ah, da, sa nu fie transparente.
- Exact.

Cand am vazut cu ce siguranta vorbea chelnerul despre clatitele acestea mi-am zis, Doamne, ce clatite geniale trebuie sa fie.
Dar, realitatea m`a izbit din nou. Dupa cateva minute, vin clatitele. Si ca sa vezi, erau trasparente (as fi putut conduce cu o clatita d`aia pe ochi) dar cu o gramada de ciocolata (aleluia!).

In alta ordine de idei, soarta este cruda pentru aceasta fata care vrea clatite pufoase si cu multa ciocolata. Pana atunci, poate stie vreunul din voi unde pot gasi clatite cat mai pe gustul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu