luni, 6 septembrie 2010

The future`s not bright

Cand am terminat clasa a8a, mi-am zis ca vreau sa merg la Vranceanu, la filologie intensiv engleza. Si acolo m-am dus. Problema cea mai mare este ca fiind un liceu real, clasele de filologie au profesorii mai putin implicati. Asa se face ca am ajuns in clasa a12a, cu cate un profesor de romana diferit in fiecare an, fara sa imi pot aminti ce am "invatat" in astia 3 ani de liceu.
Bacalaureatul se apropie, iar din moment de asta a fost situatia de multe multe generatii, probabil ca si anul asta profesorii vor fi la fel de dedicati.
Toti plang vremurile cand invatamantul romanesc era in floare, cand era o mandrie sa fii admis la o facultate. Astazi, facultatea se face mai mult sau mai putin; cert este ca fiecare are dupa 4 ani o diploma pe care o poate pune in rama, pentru ca in Romania ca om cu facultate serioasa nu te poti realiza.
O duc bine cei care speculeaza portite, scot banutul de unde Guvernul nu il poate scoate si atunci omul care a facut facultatea pe vremea lui Ceausescu moare de foame (and that was something), pentru ca i-au taiat 25% din salariu. In mai multe randuri.
Ma gandesc din moment de tot mai multi se gandesc serios sa plece din Romania, ce se va alege de tara asta frumusica?

2 comentarii:

  1. si la mine e aceeasi situatie. am facut acelasi profil ca tine, numai ca la Ferdinand si am avut 3 profi de romana, din care doar unul stia sa predea cu adevarat, 3 profi de engleza, 3 de istorie. la cele mai importante obiecte am avut mai mult de 2 profi. singurul obiect la care am avut o singura profa toti 4 anii a fost la latina. probabil ar fi schimbat-o si pe aia daca mai era o profa de latina in scoala :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Faza cu schimbarea profesorilor e aiurea !
    In fiecare an s-a schimbat si la mine profa !
    Iar acum in ultimul an vrea sa-l schimbe din semestrul 2 ,4 ani 5 profesori ,e aiurea si nu ai ce sa faci !

    T.V.M. :)

    RăspundețiȘtergere