sâmbătă, 11 septembrie 2010

Cea mai mare descoperire a mayasilor




Inchin acest post alimentului care ne face fericiti atunci cand suntem down in the dumps: ciocolata. Fie ca este vorba de o ciocolata calda cu scortisoara, o tableta de ciocolata sau o briosa, ciocolata face minuni in ceea ce priveste buna dispozitie si optimismul. Bine, este recomandata si ca aliment benefic sanatatii, dar nu am auzit pe nimeni sa manance ciocolata ca pe spanac sau ca pe iaurt.

Acesta este topul meu in materie de ciocolata..sau cacao:

1. cinnamon rolls, de la Cinnabon, cu topping de ciocolata (te teleporteaza intr-o atmosfera de Craciun, intr-o cabana de munte, unde stai la caldurica in timp ce afara este un ger naprasnic)
2. ciocolata Nestle Swiss chocolate brut sau Nestle Crunch (Flavia, ce vremuri am trait in caminul ala)
3. negresele pe care le face mama. Si cand pune si visine...
4. clatitele cu ciocolata (nu le pot rezista, chiar cred ca au fost doar 2 dati in viata cand le-am refuzat)
5. the muffin pe care am mancat-o in aeroport in Toulouse, cu ciocolata si chocolate chips.

Pentru cei interesati, aici gasiti un scurt istoric al ciocolatei, si cateva retete, pentru aceia dintre voi mai curajosi si cu mai mult timp liber.


"There's nothing better than a good friend, except a good friend with chocolate." - Linda Grayson

2 comentarii:

  1. aaaaah =p~ amintirile ma napadesc :))

    RăspundețiȘtergere
  2. sun 3 lucruri in viata care iti dau acea stare de bine: alergatul, sexul si ciocolata [mereu mi-am dorit sa le fac pe toate trei la rand:))]

    RăspundețiȘtergere