joi, 20 mai 2010

A total waste of time

Da, asta e scoala. Cel putin liceul in anul 2010. Trec orele fara sa facem nimic, uitandu`ne cu disperare la limbile ceasului care nu se misca mai repede. Ceea ce este mai oribil este ca timpul pierdut la scoala ar putea fi folosit cu cap, si anume dormind, citind ceva ce iti va folosi, sau pur si simplu castigand experienta de viata.
Astazi am fost la cabinet sa`mi stampilez niste absente, iar d`na asistenta mi`a spus ca trebuie in max 5 zile stampilate. Nu stiam asta, pentru ca diriginta ne`a spus saptamana trecuta sa ne luam scutiri. Acum eu ce fac? Inventez o motiv pt care nu am putut aduce scutirile din martie? Sau dau vina pe...altcineva?

*Primavara si soarele nu sunt deloc de ajutor cand vine vorba de stat la ore.

2 comentarii:

  1. intradevar soarele si primavara sunt absolut superbe...Dar unde ai experimentat tu soare si primavara saptamanile asteA?

    RăspundețiȘtergere
  2. saptamana trecuta in Bacau
    saptamana asta am fost plecata si nu prea am avut parte de vreme proasta:D

    RăspundețiȘtergere