joi, 20 mai 2010

Am fost la AC/DC

A fost genial. Pana la ei cea mai cunoscuta trupa pe care am vazut`o live a fost Iris. Iris si o anume trupa Down din America au cantat in deschidere, dar nu au facut furori. In schimb, cand cei de la AC/DC au urcat pe scena, publicul a luat`o razna.
Mi s`au parut exagerate preturile la tricourile AC/DC, si anume 90 lei dar mi`am cumparat oricum, ca pana la urma, de cate ori in viata mergi la AC/DC?
Berea era ieftina, cozile la toalete infernale, oamenii erau ingramaditi peste tot, dar per total, a fost o experienta de neuitat.
Angus Young ne`a delectat cu un solo, ne`a aratat chilotii cu AC/DC, si am vazut mult-asteptata locomotiva. Mai jos postez un filmulet de la concert. Imi cer scuze pentru calitate si pentru turbulente.
Chestii tipic romanesti s`au spus a2a zi la radio. S`a vorbit despre un atentat cu o bomba la concert, sau despre manifestari sataniste in timpul concertului. Acum chiar ma "mandresc" ca sunt romanca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu