sâmbătă, 1 mai 2010

Note to self: nu te mai du la piazzetta

Astazi, am zis sa incerc pizza de la piazzetta, care prin unele cercuri este laudata ca fiind cea mai buna din oras. Mare greseala. In acest local/restaurant, pe langa faptul ca ,putem spune, colcaie pitipoancele si cocalarii, servirea lasa de dorit. Ne`am asezat la masa, unde erau banii de la clientii dinainte si abia dupa 10 minute am zarit`o pe chelnerita.
Tipesa s`a simtit jignita cand i`am zis sa ne aduca meniul, si de aceea a inceput sa aiba o criza de nervi la masa noastra. Vorba cuiva, datoria ei era sa ne serveasca si sa TACA! Poate cer eu prea multe, dar cand nu faci fata situatiilor, iti ceri scuze si faci tot posibilul sa nu se mai intample.
Asa ca frumusel ne`am tirat de acolo la alta pizzerie, La Michele. Profit de ocazie ca sa`i fac reclama.
P.S. Cu toate ca in genere am valori morale puternice, astazi le`as fi lasat balta si as fi luat banii aceia care zaceau de un sfert de ora pe masa doar ca sa ma cinstesc cu o inghetata dupa ce am pierdut jumatate de ora din viata aiurea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu